En la fase de projecció social compartim amb la comunitat els resultats, i també el procés viscut. Mostrem les arpilleres i allò que expliquen, allò que volem explicar. Alhora integrem la comunitat en aquest procés de teixir-nos junts, tan pels intercanvis que hagin pogut sorgir en el procés, com per les activitats de mostra i celebració dels resultats.
Compartir el treball realitzat a les aules dins i fora d’aquesta és una experiència molt emocionant. Tota la comunitat educativa pot gaudir dels treballs realitzats durant el curs, altres escoles poden visitar l’exposició, fer intercanvis entre l’alumnat i fins i tot fer una exposició i activitats per celebrar-la junts.
És una manera gràfica no només d’escoltar les inquietuds dels infants i joves, sino de mostrar-les a la seva comunitat.
Tots hi cabem en aquest projecte: mares, avis, àvies, malalts, persones amb discapacitat i problemes de salut mental, pares, mestres, metges… persones que volem mirar-nos cap endins i que desenvolupant la CREATIVITAT i la transformació de conflictes a partir de les històries i narratives personals i col.lectives, podem crear una nova manera de comunicar-nos i conviure des de la cohesió social i la cultura de pau.